Witaj przyjacielu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do wiekszości z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Forum
Dvl
#1
Informacja 
[Obrazek: logo.png]

[Obrazek: D7iyjWV.png] [Obrazek: wn3GYzS.png] [Obrazek: M9eq8JA.png] [Obrazek: m0EMhmm.png] [Obrazek: 7hdfKYP.png]

Regulamin Forum




I.
Ogólne


1. Zakaz umieszczania reflinków, jedynie gdy Administracja udzieli do tego zgody.
2. Zakazane jest kopiowanie jakichkolwiek treści forum.
3. Na forum obowiązują zasady netykiety.
4. Zakazane jest pisanie o tematyce rasistowskiej/pornograficznej oraz propagowanie treści powszechnie zabronionych.
5. Nie obrażamy, nie wyzywamy oraz nie przeklinamy.
6. Kolor Czerwony i Zielony jest dozwolony tylko dla Administracji i Moderatorów.
7. Forum nie jest miejscem do rozwiązywania prywatnych spraw niezwiązanych z siecią. Nie wszczynamy kłótni.
8. Osoby zbanowane na banid.pl lub Blacklisted.pl, również otrzymują bana na naszej sieci.
9. Pamiętaj, że nieznajomość regulaminu, nie zwalnia Cię z przestrzegania go!



II.
Konto


1. Na jedną osobę przypada jedno konto, zabrania się tworzenia tzw. multikont.
2. Zakazuje się korzystania z czyjegoś konta na forum i serwerach.
3. Gracz, który ma bana na zawsze na naszych serwerach dostaje bana na naszym forum.
4. Osoby posiadające rangę Administracyjną/Moderacyjną na innej sieci, tracą rangę na naszej sieci (Istnieją wyjątki ale pierw skontaktuj się z administracją).



III.
Tematy/Posty


1. Tematy umieszczamy w odpowiedniej kategorii na forum.
2. Zanim napiszesz jakiś temat, sprawdź czy nie znajduje się on już na forum.
3. Jeśli w danym dziale jest wzór to musisz się do niego stosować.
4. Gdy Twoje podanie zostało odrzucone lub przyjęte, następne na jakieś stanowisko możesz złożyć po 7 dniach można jedyne na podanie o dołączenie z serwerem.
5. Wypowiadanie się we własnym podaniu jest zabronione (wyjątkiem jest bronienie się od czyjejś wypowiedzi).
6. Zakaz namawiania innych osób do wypowiedzenia się w podaniu lub jego sprawdzenia.
7. Wypowiedzi w podaniach powinny zawierać argumentację - dlaczego jesteśmy na TAK lub NIE.
8. Zabrania się umieszczania postów niewnoszących nic do tematu.
9. Staramy się pisać poprawną polszczyzną/Nie piszemy z włączonym Caps Lock'iem.
10. Gdy widzisz post łamiący regulamin forum, należy o tym poinformować moderatora używając opcji "zgłoś".
11. Zakaz zapraszania, przekonywania i polecania innych sieci na całym forum i reklamowania sieci w działach innych niż Zareklamuj swoją sieć karę wyznacza administracja.
12. Zakazuje się przywłaszczania czyichś prac, bez wiedzy i zgody autora.
13. Nie piszemy kilku postów jeden pod drugim, gdy chcemy coś dodać, korzystamy z opcji "edytuj".
14. Tylko rangi administracyjne, oskarżony oraz świadkowie mogą wypowiadać się w dziale "Kącik UB Team"; tj. Odwołania od Bana - Skargi - Zgłoś czitera
15. Zakazuje się nabijania reputacji pod bezsensownymi postami oraz wzajemnego obdarowywania się.
16. Zakaz proszenia o reputację. 
17. Użytkownik posiadający warny na swoim koncie ma czas 2 tygodni na odrobienie ich inaczej dostaje kolejnego warna aż skończy się to na banie.




[/color]


IV.
Administracja


1. Administracja forum ma prawo do edycji lub usunięcia postów/tematów łamiących regulamin.
2. Decyzja administracji forum jest ostateczna i nie podlega dyskusji.
3. Administrator/Moderator prowokowany przez innego użytkownika, ma prawo ukarać go warnem/banem.
4. Zakaz podszywania się pod członków administracji jak i zwykłych użytkowników, nieprzestrzeganie tego zakończy się banem na zawsze.
5. Administracja Polski-Skill.pl nie bierze odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników na forum oraz graczy na serwerach.



Rangi Administracyjne:


(WłaścicielHead AdminJunior AdminGlobalny ModeratorModerator, TechnikUBTeam, OpiekunAdmin Serwera)



Właściciel Sieci zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu w każdym momencie.
[Obrazek: giphy.gif]
Dvl
#2
Aktualizacja.

-
Kod:
14. Zakaz wypowiadania się w działach przystosowanych dla rang wyższych ("Kącik UB Team", "Skargi", "Awanse/Degradacje", "VIP/Donator").

+
Kod:
14. Tylko rangi wyższe, oskarżony oraz świadkowie mogą wypowiadać się w dziale "Kącik UB Team"; tj. Odwołania od Bana - Skargi - Zgłoś czitera

Powód: stara reguła gryzła się z regulaminem UBT
[Obrazek: giphy.gif]
Dvl
#3
Aktualizacja.

zmieniono określenie "Ranga wyższa" na "Ranga Administracyjna"

Powód:
Zdaje się, że nie wszyscy członkowie administracji rozumieli co oznacza "Ranga Wyższa" i jakie osoby wchodzą w jej skład.
[Obrazek: giphy.gif]



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości